Pełny tekst orzeczenia

Sygn. akt KIO 830/13
POSTANOWIENIE
z dnia 7 maja 2014 r.

Krajowa Izba Odwoławcza - w składzie:

Przewodniczący: Magdalena Grabarczyk

Protokolant: Magdalena Cwyl

po rozpoznaniu na posiedzeniu niejawnym w dniu 7 maja 2014 r. w Warszawie odwołania
wniesionego do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w dniu 25 kwietnia 2013 r. przez Sevitel
Sp. z o.o. w Katowicach w postępowaniu prowadzonym przez Jastrzębską Spółkę Węglową
S.A. w Jastrzębiu Zdroju wobec cofnięcia odwołania przed otwarciem rozprawy

postanawia:

1. umarza postępowanie odwoławcze;
2. nakazuje zwrot z rachunku bankowego Urzędu Zamówień Publicznych na rzecz Sevitel
Sp. z o.o. w Katowicach kwoty 13.500 zł 00 gr (słownie: trzynaście tysięcy pięćset złotych
zero groszy) stanowiącej 90% uiszczonego wpisu.

Stosownie do art. 198a i 198b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2013, poz. 907 ze zm.) na niniejsze postanowienie - w terminie 7 dni
od dnia jego doręczenia - przysługuje skarga za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby
Odwoławczej do Sądu Okręgowego w Gliwicach.


Przewodniczący: …………………….

Sygn. akt KIO 830/14
U z a s a d n i e n i e

Przed otwarciem rozprawy pisemnym oświadczeniem z 6 maja 2014 r., odwołujący - Sevitel
Sp. z o.o. w Katowicach - cofnął odwołanie wniesione do Prezesa Izby w postępowaniu
prowadzonym przez zamawiającego – Jastrzębską Spółkę Węglową S.A. w Jastrzębiu
Zdroju.

W tym stanie rzeczy, Izba, na podstawie art. 187 ust. 8 ustawy Prawo zamówień
publicznych, umorzyła postępowanie odwoławcze, orzekając w formie postanowienia na
podstawie art. 192 ust. 1 zd. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

O kosztach postępowania rozstrzygnięto na podstawie art. 192 ust. 9 oraz art. 187 ust. 8 zd.
2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz § 5 ust. 1 pkt 3) lit. a) rozporządzenia Prezesa
Rady Ministrów z dnia 15 marca 2010r. w sprawie wysokości oraz sposobu pobierania wpisu
od odwołania oraz rodzajów kosztów w postępowaniu odwoławczym i sposobu ich
rozliczania (Dz. U. Nr 41, poz. 238).


Przewodniczący: ………………………….