Sygn. akt: KIO 2179/17
POSTANOWIENIE
z dnia 30 października 2017 r.
Krajowa Izba Odwoławcza - w składzie:
Przewodniczący: Jolanta Markowska
Protokolant: Marcin Jakóbczyk
wobec cofnięcia w dniu 30 października 2017 r., przed otwarciem rozprawy, odwołania
wniesionego do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w dniu 17 października 2017 r. przez
wykonawcę: R. T. prowadzący działalność gospodarczą pod firmą R. R. T., ul. (…), U. w
postępowaniu prowadzonym przez zamawiającego: Centrum Onkologii Instytut im. Marii
Skłodowskiej-Curie, (…) W.,
przy udziale wykonawcy: Z. I. G. Sp. z o.o. Sp. K., (…) Z. zgłaszającego swoje przystąpienie
do postępowania odwoławczego w sprawie o sygn. akt KIO 2179/17 po stronie
zamawiającego,
przy udziale wykonawcy: T. P. prowadzący działalność gospodarczą pod firmą A.
Dystrybucja Sprzętu Medycznego T. P., ul. (…) B. zgłaszającego swoje przystąpienie do
postępowania odwoławczego w sprawie o sygn. akt KIO 2179/17 po stronie zamawiającego,
postanawia:
1. umarza postępowanie odwoławcze,
2. nakazuje zwrot z rachunku bankowego Urzędu Zamówień Publicznych na rzecz
wykonawcy: R. T. prowadzący działalność gospodarczą pod firmą R. R. T., (…) U.
kwoty 13 500 zł 00 gr (słownie: trzynaście tysięcy pięćset złotych zero groszy),
stanowiącej 90% uiszczonego wpisu.
Stosownie do art. 198a i 198b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień
publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) na niniejsze postanowienie - w terminie
7 dni od dnia jego doręczenia - przysługuje skarga za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby
Odwoławczej do Sądu Okręgowego w Warszawie.
Przewodniczący: ………………….…
Sygn. akt: KIO 2179/17
U z a s a d n i e n i e
W dniu 27 października 2017 r., przed otwarciem posiedzenia w sprawie odwoławczej,
wykonawca: R. T. prowadzący działalność gospodarczą pod firmą R. R. T. z siedzibą w
Umiastowie złożył do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, pismem z dnia 27 października
2017 r., oświadczenie o cofnięciu odwołania wniesionego
w dniu 17 października 2017 r. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonym przez zamawiającego: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
w W. w przedmiocie: „Dostawa rękawiczek diagnostycznych i chirurgicznych”.
Uwzględniając powyższe, działając na podstawie art. 187 ust. 8 oraz art. 192 ust. 1
zd. drugie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, Izba umorzyła
postępowanie odwoławcze w niniejszej sprawie.
Na podstawie art. 187 ust. 8 zd. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz
§ 5 ust. 1 pkt 3 lit. a rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 marca 2010 r.
w sprawie wysokości i sposobu pobierania wpisu od odwołania oraz rodzajów kosztów
w postępowaniu odwoławczym i sposobu ich rozliczania (Dz. U. nr 41, poz. 238 ze zm.),
Izba orzekła o dokonaniu zwrotu na rzecz Odwołującego z rachunku bankowego Urzędu
Zamówień Publicznych 90 % kwoty uiszczonej tytułem wpisu od odwołania.
Przewodniczący: …………….…….…